In 2024 vindt voor de eerste keer de Rotary Santa Run plaats in Holten!

De Santa Run is een landelijk initiatief dat sinds 2008 in meer dan 60 plaatsen wordt georganiseerd. En dit jaar doen wij ook mee!

De Santa Run is een ‘fun run’ (lees: wandeling), waarbij de deelnemers in een kerstmannenpak een route van zo’n 3 kilometer afleggen. Na afloop ontvangt iedereen een medaille. Dit jaar vindt deze Santa Run in Holten plaats op 13 december, dezelfde dag als de jaarlijkse Holtense kerstmarkt.

We lopen voor IT4Kids en het Jeugdsportfonds Sport & Cultuur Overijssel. Beide Goede Doelen zetten zich in om sporten voor elk kind mogelijk te maken. Achter de schermen wordt hard gewerkt aan de voorbereidingen en de inschrijving wordt binnenkort geopend. Houd de website in de gaten.

We hopen iedereen als kerstman te ontmoeten op vrijdag 13 december, tot dan!

– Rotaryclub Bathmen-Holten e.o.