Inschrijven

De Santa Run in Holten wordt een onvergetelijk en unieke ervaring, op deze pagina vind je de link naar de aanmeldmodule!

Jij krijgt:

• een complete Kerstman-outfit: een jas, broek, muts én baard;
  • kinderen t/m 135 cm krijgen een kidspak;
  • een fantastische tocht met sfeerbrengers onderweg;
  • een herinneringsmedaille aan het eind van de tocht;
  • én een goed begin van Kerst 2024!

Jij geeft:

• € 15 per deelname-ticket voor een volwassene
  • € 12,50 per deelname-ticket voor een kind (t/m 135 cm)

Een extra gift voor het goede doel is overigens van harte welkom 😉

Algemene voorwaarden

• Deelname is op eigen risico.
  • Route – De route gaat door het centrum van Holten en de Holterberg op. Bij oversteekpunten en bij de spoorovergang staan verkeersbegeleiders en langs de route onze vrijwilligers. Volg hun aanwijzingen op, respecteer de overige weggebruikers met name wanneer zij voorrang hebben. Wees attent op mogelijke obstakels, zoals paaltjes. Houd je aan de verkeersregels en andere gebruikelijke regels van openbare orde. Je blijft zelf verantwoordelijk voor je eigen gedrag.
  • Aansprakelijkheid – De organisatie spant zich in om de route zo veilig mogelijk te maken. Zo is er ook een mobiele EHBO-post. Evenwel, deelname geschiedt op eigen risico. Voor letsel of schade die tijdens dan wel rondom de Rotary Santa Run Holten is opgelopen, wordt geen aansprakelijkheid aanvaard.
  • Verhindering en afgelasting – Bij bijzondere omstandigheden, waaronder zeer slecht weer, zal de organisatie mogelijk gedwongen zijn om de Rotary Santa Run Holten af te gelasten, in te korten of eerder te beëindigen. Na inschrijving of afgelasting is teruggave van geld niet mogelijk. Ook niet bij ziekte of andere serieuze reden van verhindering van deelname aan de Santa Run. Alle opbrengsten gaan uiteraard gewoon naar de goede doelen.
  • Persoonsgegevens – Gegevens van ingeschreven wandelaars worden uitsluitend gebruikt voor mededelingen, die verband houden met de Rotary Santa Run Holten.
  • Privacy, foto’s en film – Door je deelname aan de Rotary Santa Run geef je toestemming voor publicatie van eventuele beelden van jou of je kinderen via media en via onze eigen (social media) kanalen. We plaatsen natuurlijk alleen maar leuke foto’s 🙂

Inschrijving

PrijsAantal