Sponsoren

De  eerste editie van de Rotary Santa Run in Holten wordt mede mogelijk gemaakt door de ruimhartige steun van onderstaande sponsoren.

• Palazzo Holten
  • Hotel Hoog Holten
  • Bakker Nijkamp
  • De Koff Verhuur

Uw naam er ook bij?
Elk kind moet kunnen sporten. Daar zetten wij ons voor in met deze Rotary Santa Run. Sport is goed voor de mentale gezondheid van kinderen, sporten vergroot het zelfvertrouwen en zorgt voor een hoger gevoel van eigenwaarde, sporten is goed voor coördinatie en motoriek. Daarom vinden wij het belangrijk dat elk kind uit elk gezin de mogelijkheid moet krijgen om te sporten.

Om onze Santa Run tot een succes te maken en zoveel mogelijk geld binnen te halen voor onze goede doelen IT4Kids en Jeugdfonds Sport en Cultuur Holten-Rijssen kunnen we natuurlijk niet zonder sponsoren. Wij zijn op zoek naar nog meer bedrijven die het belang van sporten voor kinderen onderschrijven en onze Rotary Santa Run financieel willen ondersteunen.

Hiervoor zijn verschillende sponsorpakketten uitgewerkt:

• Hoofdsponsor € 2.500,-
    • In overleg mogelijkheid tot plaatsen spandoeken, vlaggen etc. op evenemententerrein
    • Vermelding bedrijfslogo op de startnummers
    • Deelnamebewijs voor 10 personen
  • Subsponsor € 1.250,-
    • Vermelding bedrijfslogo op startnummers
    • Deelnamebewijs voor 5 personen
  • Sponsor € 250,-
    • Deelname bewijs voor 2 personen
  • Vriend van Santa € 100,-
    • Vermelding op website
    • Deelnamebewijs voor 1 persoon

Wilt u sponsor worden of nog meer informatie ontvangen? Neem dan contact op!